Karukella teenis Bookingult taas 9,9 punkti
Iga aasta alguses jagab Booking.com oma auhindu, mis põhineb meie külaliste poolt pandud hinnetel.
Oleme väga rõõmsad, et meil on teie usaldus, oleme selleks 3,5 aasta jooksul palju vaeva näinud ja teenuse arendamine kestab senimaani. Lisaks on meil peas kogu aeg järgmised projektid, mille poole me tasapisi liigume. Meie unekvaliteedi tõstmisest ja elektrilaadija paigaldamisest te juba lugesite ning alles eile viis abikaasa ja pani paika ka öölambid, et külalised saaks oma magama jäävatele lastele väikesest öötulest turvalist tunnet pakkuda. Ja Jaanusel valmib arvutis piirdeaiaprojekt. Mina aga valmistun meie 1. uudiskirja väljasaatmiseks.
Kui nüüd keegi küsib, et miks siis 9,9 punkti, et kuhu see 0,1 punkt kadus, siis meil on see teada, eks jälgime me ju hoolega, kuidas külalised meid hindavad. Meil on hulgas 2 arvustust, kus saime kokkuvõtvaks hindeks 9 punkti.
- ühed olid lõunanaabrid, kes pididki keskmisest kehvemaid hindeid panema, nagu turismiasjalised on märganud.
- teised olid eelmise aasta 24. veebruaril olnud külalised, kes ei mõistnud eestlase jaoks sinimustvalge lipu langetamise tähtsus päikeseloojangul. Seda ka hoolimata eelnevalt kirja teel tehtud mõlemapoolsest kokkulepetest, tund aega peale päikseloojangut sõnumi saatmisest ega ka lõpuks mu helistamiset. Enam ma ei jäta lipupäevadeks külalistele lippu. Iseensest muidugi on kahju, kuid ma ei saa kuidagi garanteerida, et ühtede hommikul kenasti heistaud lipp järgmiste külaliste poolt ka õhtul õigel ajal maha saab… Sealt ka see 9,8 punkti personali kohta :)
Muide, kas teadsite, et Booking kuvab meile infot ka broneerijate käitumisajaloo kohta, selle alusel on majutusasutusel võimalik nii külalise kohta tagasisidet anda kui ka loobuda kehva renomeega külalisi vastu võtmast. Ettevõtte jaoks on see igati tervitatav.
Aga me ei nurise absoluutselt mitte! 9,9 on väga, väga suurepärane hinne ja teame, et kõigil juhtub asju. Oleme oma külaliste ja hinnangute üle väga õnnelikud.
Näeme muidugi ka seda, et läbi Bookingu tehtavaid broneeringuid tuleb vähem, kuid see ei tee meid kuidagi õnnetuks. Otsebroneerijatega tekib väga mõnus kirjavahetus, saan soovitada erinevaid tegevusi piirkonnas ja aidata nende puhkusekogemusse rohkem rahulolu tuua. Niimoodi tekivad ka püsikliendid ja tänu mõnusatele kirjade edasi-tagasi veeretamisele juba nagu teaksid inimest. Ja seda kõike hoolimata sellest, et me suurema osa külalistega üldsegi ei kohtu.
Meie külalisi ehk huvitab, kuidas Bookingus seestpoolt need asjad välja paistavad. Näiteks meie hinded on 3,5 aasta jooksul jagunenud niimoodi:Neile, kes pole meil külas käinud, veel üks väike teadmine, kuidas tagasisidet korjan- ma saadan õhtuti, kui rahvas on juba sisse elanud, kontaktisiku telefonile sõnumi ja tunnen huvi, et kas kõik on ootuspärane ja mõnus. Sedapidi saan ka nende käest vahetut tagasisidet, kes on otsebroneeringud teinud- ja neid on muidugi enamuses. See on väga münus ja vahetu tagasiside, mida niimoodi saame. Täis rõõmu, vaimustust, üllatust ning palju smaile ja südameid.